fredag 13 juni 2014

Fredagen den trettonde.....

Den stora otursdagen är här! Frågan är hur det ska gå. 
Under dagen ska det betas av en anställningsintervju, en hel del dokumentation på jobbet, studentfirande och "tjejmiddag".
Jag känner mig ororväckande lugn inför intervjun. 
Värre var det igår. Kändes som att dagen gick i nått förvirrat tillstånd. Så fort hjärnan fick fritt spelrum funderade jag på jobbet. Fram och tillbaka. Fördelar och nackdelar.
Försökte därför aktivera mig. 
Som tur var hade vi ett studentfirande även då så eftermiddagen gick bra. 
Men sen när vi kom hem.......
Vi väntade hem Mattias men jag blev sjukt rastlös när jag visset att det skulle dröja 1-2 timmar till innan han skulle komma.
Så jag tog med dator och barn till gymmet. Satte igång en film till barnen och tog ett träningspass.
När jag kom hem kände jag mig lite lugnare och just nu är det bara liiiite pirr.

Efter det är det raka vägen tillbaka till skolan. Mycket som ska in i EdWise som jag ligger efter med.....
På eftermiddagen ska det firas av en ny student. 
Hem och svida om för vidare färd till Cecilia och middag med en drös galanta damer. Ska bli sååååå skoj!

Men nu..... tandborstning så inte sheriffen på Vallhovsskolan slår bakut ;-)

Hörs, hej!

1 kommentar:

Elin sa...

Spännande!! Klart du ska prova! Du har ju varit på väg tidigare också - det kanske är dags nu. Och du kan ju alltid gå tillbaka om det känns fel - med lite nya erfarenheter.