tisdag 17 juni 2014

Glädje!

Denna morgon spritter det i kropp och själ!
Sista dagen att rassla iväg till jobbet.
Sista morgonen på 9 veckor som jag måste väcka prinsessorna tidigt.
Det känns så skönt så det är inte sant!
Dålig timing att lägga en fastedag idag. Annars hade jag ju kunnat fira med ett glas rosé. He he he. Får göra det i morgon i stället när Mattias kommer hem.
Det är ju faktiskt då ledigheten börjar på riktigt. När allt är inlagt i EdWise och terminen är uppstrukturerad.

Vi startar nog upp ledigheten med en liten minisemester redan nästa vecka.
Dessutom ska jag ju fylla år.....
Ibland känns det som att jag vill fira med släkt och vänner, ibland känns det som att jag bara vill åka iväg till någon mysig restaurang och fira.
Eller så delar jag upp det, en kväll med släkt, en kväll med vänner, en kväll på restaurang ;-)
Eller så struntar jag i det helt och hållet.

Idag ska jag bara leva på den här härliga känslan av att snart bli ledig!

Hörs! Hej!



Inga kommentarer: