tisdag 3 juni 2014

Snart 35.....

Det här med att fylla år..... Det är ju galet skoj. Jag älskar att få presenter! Och att fika ;0)
Men i år vet jag inte...... Jag fyller ju för bövelen 35!!!!!
Jag känner mig inte som 35. Mer som..... något annat. Inte 35 i alla fall. När jag var yngre var man ju gammal på riktigt. Jag är ju inte som dom!!!! Eller så är jag det.....

Grubblade på hur jag skulle kunna göra detta till något positivt. Bestämde mig för att jag ska vara i "mitt livs form" när jag fyller 35!
Låter dramatiskt med "mitt livs form" men jag vet att jag kommer vara i bättre form än när jag fyllde 15 och 25.....
Så från och med nu är det sockerstopp fram till 27 juni. Inte många dagar men nått ska jag väl kunna uppnå.
Minst 2 pass på gym och 2 pass kondition per vecka.
5:2-fasta och inget bröd, ris, pasta och potatis.
Jag kommer inte vara i mål men jag kanske kan nå 64 kg i alla fall.

Synd bara att det vankas inflyttningsfest, personalavslutning, två studentfiranden,  tjejfest och  midsommar.... Det kommer garanterat bli en utmaning.

Ha det bra!


Inga kommentarer: