onsdag 18 juni 2014

Ljuva ledighet!

En halv dag "ledighet" är avklarad. Har även jobbat lite men jag tar det i etapper =0)

Huset fullt med barn som (peppar, peppar) håller sams och leker strålande. Trots att åldersspannet går från 4-8 år.
Bästa barnvakten.

Har precis ätit en galet god omelett med lök, skinka och fetaost. Den kommer jag stå mig länge på.

I går hamnade vi på biblioteket efter jobbdagens slut och jag tror vi var där i 2 timmar. Sen for vi vidare till Gävle och firade in sommarlovet med ett besök på Helt Enkelt.
Damerna åt oxfilé och jag åt kycklingfilé med varma och kalla grönsaker. Det var sååååå himla gott och vi hade det så mysigt.
Jag tror aldrig vi har suttit så där i två timmar och bara småpratat och skrattat. Jag misstänker att de börjar bli stora och förståndiga.......

Kram!

Inga kommentarer: