fredag 20 september 2013

Lite nytt på intåg

Zumba är inte bara en motionsform utan ett helt varumärke. 
För att få använda deras logga måste man vara certifierad instruktör..... 
De tillverkar även kläder och vissa plagg är ganska snygga faktiskt. Jag har aldrig köpt nått plagg men nu slog jag till och beställde hem ett linne och ett par brallor. Har ingen aning om hur de är i storlekarna så det blir intressant när de kommer.

De här plaggen beställde jag.



Observera att jag INTE beställde rosa eller cerise =0) Annars är det ju vanligt förekommande i min garderob.

Har precis kört igenom låtarna och jädrar vad jag flåsade och svettades. Vet banne mig inte hur det här ska går! Jag får varva Zumba med löpning kommande dagar så jag får upp flåset. Det är liksom lite pinsamt om en instruktör inte orkar med sitt eget pass.

Damerna Jansson pysslar i lekstugan. De har bestämt sig för att sova där i natt........ Det ska bli väldigt spännande och se om de lägger sig där i kväll när vi kommer hem från "Frankarna". Antar att de inte lägger sig där inne.

Nu väntar duschen.

Bye bye!


Inga kommentarer: