fredag 20 september 2013

Då var det fredag igen......

Veckorna trillar verkligen på! Det är typ måndag och fredag. Jag tycker i och för sig om när det händer mycket och det är ju just det som det gör nu. Därför går tiden så fort.

Det som hamnat i skymundan är min Zumba.
Om 1 ½ vecka startar jag upp höstens pass och jag har övat typ..... två gånger. Ett par låtar har jag inte ens funderat ut koreografin till..... Lite stressande men det löser sig. Jag tänkte använda helgen till detta. Sen får jag köra intensivt hela veckan och nästa helg.
Frågan är hur jag ska ORKA!?!? Flåset är banne mig inte det bästa. Dessutom är det skillnad på att köra igenom passet hemma i uterummet och Tallhallen. Hemma har jag mycket mindre yta till att ta ut stegen. I Tallhallen har jag hur mycket yta som helst och då blir det en annan femma. Det blir genast mycket jobbigare när man kan ta ut stegen.
Men galet kul!

I kväll ska vi till Jenny, Stefan, William och Rasmus och äta lite "krubb".
I morgon ska Amanda och Molly på 6-årskalas till en kompis. På kvällen ska jag på "kusinmys" med Cecilia och Emma.
Sen har jag tänkt att vi ska hinna till Haglöfs outletbutik i Avesta, göra en "leta ny säng"-resa och röja i min trädgård.
Hur mycket jag orkar av det som står i sista meningen vet jag inte men de första två ska jag i alla fall göra =0)

Fredag betyder "mysdag" på skolan. Startar upp med idrott, fortsätter med klassråd och sen "sagostund". Lunch! Sen är det slut för dagen.  Måste säga att det känns ganska ok att jobba fredagar ;0)

Kram och trevlig helg!

Inga kommentarer: