tisdag 3 september 2013

Jag......

..... är allt.....
Jag är mamma, sambo, dotter, syster, kamrat, lärare, kurator, psykolog, sköterska, städerska, kock, Zumbainstruktör, sömmerska, trädgårdsmästare, målare...... Listan kan göras lång.
Jag undrar hur många roller jag kliver in i per dag.
Just nu är min hjärna helt urblåst, finns inte mycket att sortera upp där inne.  Eller så är den så fylld, därför kan jag inte sortera.

Dessutom tog jag mig en glutt på Facebook och insåg att jag bara blir trött på folk. Absolut inte alla, men några få som inte har någon som helst spärr..... Tror att jag måste lägga ner det här med Facebook...... Då slipper jag bry mig om dessa energitjuvar.
Men eftersom jag ÄR så mycket så kanske jag ska starta eget och hjälpa dessa personer ;-)  (OBS OBS! Ironi!)

Nu ska jag tömma trädgården på varenda jä¤#a äpple och göra pajer! Så det så!
Sen ska jag äta körv!
Sen ska jag öva in Zumbasteg.
Sen ska jag sova!
Sen är jag människa igen, I´m sure!

Återkommer en bättre dag!

Pöss!

1 kommentar:

Tess sa...

Jösses vad jag känner igen mig!!! Och just nu suger jobbet musten ur mig trots att terminen precis börjat men kanske just för att det är så mycket mer än undervisning och tiden med barnen som gör anspråk på min energi...