onsdag 18 september 2013

Hej vad det går!

I går stupade jag i säng 20,30! Jag var sjukt trött.
Började som vanligt med jobb, vidare till Sandviken för utbildning. När den var slut for jag vidare till Willys och handla, till Valbo och köpte vinteroverall till Molly (som det visade sig att jag måste byta), hem och snodde ihop en äppelpaj och vaniljsås, förberedde två utvecklingssamtal jag ska ha idag och sen iväg till Cecilia som hade fått sin möbelleverans av mor och far sin som åkt ner från Norsjö.
När jag kom till Cecilia hade de fått in de flesta möblerna så det var bara fikandet kvar =0)

När vi sen fikade höll jag på att somna sittande......
När vi kom hem stoppades barnen i säng och sen gick jag och la mig. Sent för barnen, tidigt för mig =0)
Kände mig verkligen utvilad i morse så det var välbehövlig sömn.

Nu laddar jag för två veckor med långa dagar. Har bokat in alla mina utvecklingssamtal under kort tid, blir tuffa veckor men sen är det klart. Skönt!

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer: