fredag 13 september 2013

Fredag!

Välkommen underbara fredag!
Den här veckan har gått lite långsammare än tidigare jobbveckor. Det borde ju vara tvärt om eftersom jag var hemma med Molly i måndags.....
Strunt samma, nu är det i alla fall fredag och jag lyxar till det med att jobba lite extra =0)
 Börjar lite tidigare för att möta upp de barn som kommer från frukostklubben och efter min egentliga "slutfördagentid" tar jag ett pass elevens val.

Efter det ska vi hämta morfar Frans och åka till affären.
Han har sin handlardag på fredagar och pappa brukar skjutsa honom dit. Nu är ju farsgubben i España så jag tar med Frasse istället.
Amandas reaktion när jag berättade det:
-Åååååh vad kul, jag älskar att handla med gamla människor!! ;0)

Hon har ju varit med förr så jag undrar om han har stuckit åt dem nån slant eller godis på dessa shoppingturer och att hon därför tycker att det är trevligt att handla med den åldersgruppen :-D

I kväll har vi bjudit över ett par solodamer på lite mat. Cecilia kommer över och Amelie som är jaktänka den här veckan.
Tror att jag ska gå lös på en tacogratäng. Det är enkelt men gott.

Helgen bjussar annars på "50-talsdag" och 5-årskalas.

Dags att gå till "attack" mot barnen, kläder på och tandborstning.....

Kram!


Inga kommentarer: