torsdag 23 maj 2013

Trött..... så himla trött....

Jag fattar inte varför jag är så här otroligt trött.
När alarmet drar i gång klockan 6 känns det som en omöjlighet att gå upp! Och det är det. Varje morgon somnar jag om och inväntar alarmet 6,05 och 6,10...... Sen måste jag gå upp....

Saknar sol, värme och lata dagar! Det är det bristvara på nu kan jag lova.
Det är verkligen full fart, men inte i  direkt någon negativ anda. Dagarna går fort och i går när jag kikade i almanackan så såg jag att det ju faktiskt bara är en hel vecka kvar, sen blir det en vecka med avbrott för nationaldag och sen är det bara två dagar kvar sista veckan.......
Jag jobbar visserligen en vecka till efter det men sen så! Då ska det slappas, solas och badas - i bästa fall!

Vi är bjudna på bröllop i sommar igen! Det ska bli skoj. Det är en gammal kompis till Mattias som ska gifta sig. Blir nog storslaget!
Festen kommer hållas här i Gysinge på  herrgården så vi får nära hem :-)

Idag är det dags för Vårruset....... Jag är ICKE motiverad till detta. Har inte kunnat träna fullt ut de senaste veckorna eftersom jag varit så förkyld och bihålorna spökar fortfarande. Vi får se hur jag lägger nivån. Det kanske får bli en promenad...... Eller så tar jag i för kung och fosterland och betar av 5 km under 30 minuter...... Ha ha ha, kommer antagligen inte ske ;-)

Ha en finfin dag alla ni!

Kramen!

Inga kommentarer: