tisdag 7 maj 2013

Men hur blev den här dagen egentligen????

Ja, det kan man undra.
Först var det en rejält sjåig dag på jobbet. Mycket att fixa med inför min frånvaro samt sista finishen i sammanställningen av nationellaproven.
Avslutade med möte om höstens organisation. Det pysslade jag med fram till 16.55.
17.00 var det dags för Mollys utvecklingssamtal. Så snabbt som vinden körde jag dit. Bara positiva ord.

Efter det hämta barn hos mor och far.

Vidare hem och slängde i mig lite mat. Sen var det dags att valla in ungarna som var i granngården. I stället för sänggång blev det fika där. OCH...... jag satt sönder svärisarnas nya trädgårdsmöbler........ En "spjäla" i stolens sits knäcktes..... Jag undrar jag om 64,5 kg verkligen stämmer...... ;-)

Ja ja, sen var det läggdags. Gick ju fint lagom fram till 22-tiden. Då började alla Mollys myggbett klia.
Så nu har jag kämpat med en gråtande gosegris i 1 1/2 timme.
Jag blir vansinnig på de där förbaskade djuren!!!!!
Nu är det JAG som inte kan sova. Ligger och funderar på hur vi ska lösa sommaren om det blir en vidrig myggsommar......
Molly är så otroligt känslig mot myggbett så för henne blir myggtider plågsamma.

Ska i alla fall ge sovandet en chans. Mysig dag med utflykt i morgon.

God natt!

Inga kommentarer: