fredag 3 maj 2013

Lite fredagsjobb

Fredag och jag skulle ju vara ledig idag. Men det blev inte så.
Det finns ingen vikarie till min kollega som ska vara ledig idag, så jag hoppar in.

Eftersom jag inte kan plocka ut några semesterdagar som lärare så har jag försökt jobba in några dagar till Rhodosveckan.
Resten blir  föräldrapenning. 
Känns bra att slippa ta ut hela veckan i föräldrapenning. Jag vill snåla så mycket som möjligt på dagarna så man kan utnyttja dem så länge.

I kväll kommer resesällskapet hit på en matbit. Det ska skrivas packningslistor, reseplan, tidsplan och plan på hur vi hanterar griniga barn.
Ha ha ha ha! Jag bara skojade. Inga listor eller planer ska göras.En "ladda-inför-resan-kväll" bara =0)

Nu ska jag iväg. Är solo den här morgonen eftersom jag hyrde ut tjejerna till mamma och pappa över natten. Tyckte att de kunde få sovmorgon.

Kram! 

Inga kommentarer: