fredag 10 maj 2013

Tidig morgon

Den här hostan tar snart död på mig. Får vidriga hostattacker. Vaknade halv 5 i morse och sen dess har jag varit vaken......
Fredag är det idag och då ska jag upp på vågen. 63,8 stannade den på. Det känns bra att det blev ett ganska rejält kliv neråt inför resan så jag har lite till godo. Anar att det kan bli lite för mycket av det goda på resan ;-)
Det är inget jag oroar mig över. Jag får ta tag i det igen när vi kommer hem.
Det kommer definitivt inte bli någon periodisk fasta under kommande vecka. Jag ska njuta av hotellfrukost heeeeela veckan lång!

Packade det mesta  igår faktiskt. Skönt att kunna gå och plocka lite så här dagarna innan. Jag brukar alltid ta bort och lägga dit grejer så det är bra för mig att börja i tid =0)

Idag ska vi uträtta ärenden i Sandviken och Gävle och kalasa. Om jag orkar hänga på. Formen är verkligen inte den bästa. Ipren och nässpray får följa med mig.

Ha´re!

Inga kommentarer: