torsdag 23 maj 2013

Ringarna

Jag skrev ju tidigare att jag köpt ringar som jag skulle stansa in barnens namn på. Det sket sig eftersom jag hade för breda stansar.
I stället beställde jag ringar. I går kom de och jag blev kör direkt! Älskar dem! Enda kruxet är att hon gjorde dem  för stora.....
Hjälp! Det ser ju ut som dinosauriehud!!!
Velade mellan 17 mm och 18 mm. Blev orolig för att 17 skulle bli trög över knogen så jag valde 18 tillslut. Hon har gjort dem 19 mm!!!!!!!
Har mailat henne och frågat om hon kan öppna upp dem igen och förminska. Annars tror jag nästan att hon får göra nya. Vill inte gå runt och vara orolig för att de ska ramla av.

Tycker i alla fall väldigt mycket om ringarna och jag hoppas att det går att fixa dem. Annars får jag väl ha dem på långfingret..... men det vill jag helst inte. Tycker att det är finare med ringar på ringfinger. Löjligt kanske men så tycker jag :-)

Tänk på mig runt 19-snåret. Då drar jag iväg med alla galanta damer och betar av "5-kilometran" Pust och stånk kommer det bli kan jag lova.

Kram!

Inga kommentarer: