torsdag 9 maj 2013

Jobbansökan

Jag har sökt ett jobb........ Det var verklige inte i går jag senast sökte ett jobb. Om jag någonsin har sökt..... Jo, sommarjobb har jag sökt men annars har det liksom rullat på.
I morse läste jag på kommunens hemsida att de sökte personal till en skola jag länge sagt att jag vill jobba på. Så nu är ansökan inskickad.

Skulle jag få jobbet innebär det inte automatiskt att jag tackar ja, men jag vill i alla fall ha möjlighet att fundera på saken.
Jag kommer få det väldigt bra här i Färnebo till hösten också och jag vet ju vad jag har, men inte vad jag får......
I Färnebo har vi ju det allra bästa eleverna =0) så det skulle ju kännas sorgligt att lämna dem men samtidigt skulle det vara kul att testa något annat. Annars kommer jag bli kvar här hela livet. Man behöver utmaningar för att utvecklas.

I dag är vi mest bara förkylda här. Jag och tjejerna snorar och hostar.
Mattias gräver, skottar, plattar till och grejar i trädgården..... Kul för honom =0)

Vaknade med öronvärk i morse. Känns inte så roligt inför flygresan. Har besvär ändå med öronen när jag flyger. Hade många öroninflammationer som barn och har ärrbildningar på trumhinnorna.
"Flygpluttar" i öronen brukar underlätta lite. Hoppas jag inte får öroninflammation nu bara! Då blir landningen en stor plåga!

Nu ska jag snyta mig och försöka göra något vettigt. Eller kanske lägga mig på sängen och läsa........

Kram!

Inga kommentarer: