måndag 8 april 2013

Jag lever....

Jo då, jag finns kvar här! Det har bara inte funnits tid och möjlighet till bloggande.
Startade upp datorn för första gången igår sedan långfredagen och jag fick tänka till när jag skulle skriva lösenordet =0)

Vi har haft en underbar påsk och efterföljande påsklov har varit lika underbart. Nu är det slit några veckor igen innan det är dags för lite sönderhackade veckor och sedan en kommande Rhodosresa.
En ganska hektisk tid väntar men jag har lovat mig själv att inte bli stressad. Jag kommer hinna med allt! Så är det!
Den här våren ska jag njuta av varenda knopp som slår ut! Tänker inte låta ännu en vår passera utan att jag hunnit med att uppskatta den.

Alldeles för mycket god mat och för många kolisar har gjort att jag känner mig ganska uppsvälld och pluffsig men nu jädrans är jag på g igen. 
På långfredagskvällen ställde jag mig på vågen. Blev alldeles paff när den stannade på 65,7! Jag blev alldeles chockad och rusade ut till Mattias och Cecilia och gastade om min vikt =0)
I dag tror jag inte att jag väger 65,7 ;-) Vågar inte ens ställa mig på vågen. Väntar tills på fredag. 

Men nu så, nu måste jag sluta. När jag väl börjar skriva kan jag mala på hur mycket som helst. Ska försöka få med mig mina darlings och komma iväg till dagis och skola.
Lång dag idag med lektioner, nätverksträff i Sandviken och sedan Zumba direkt på det. Det börjar kännas lite slitigt att ha Zumban på måndagar måste jag säga. Det är alltid måndagar som allt händer och det skulle vara skönt att ha den någon annan dag......

På återseende! 

Inga kommentarer: