måndag 15 april 2013

Jag ger mig f#n inte!

Jag kanske är korkad men jag ger LCHF en till chans......
Jag tror och intalar mig själv att det var någon elak bakterie som ställde till det för mig de här dagarna..... Jag har 50 starka piller här hemma så slår det onda till igen så är jag väl förberedd =0)

Efter att igår ha ätit lite mer kolhydrater och mindre fett så höll jag på att bli tokig här i går kväll. Jag var galet sötsugen och hade nästan kunnat gå lös på barnens godis som de har till kommande lördag. Tack och lov höll jag mig!
Farligt att ha godis hemma så där..... Tjejerna hade köpt ostkrokar i lördags och sen fick de godis av farmor och farfar. Efter diskussion med våra finingar kom vi fram till att det bästa är att spara det till kommande lördag. De protesterade inte en enda gång! Jag är chockad!

Om fyra veckor hoppas jag på att sitta här med ett glas vin i min hand.


Jag längtar väldigt mycket måste jag säga! Men det är nära nu.....
Mamma och pappa åker till Mallorca på fredag. Inte helt fel det heller.

Nu ska jag titta klart på Biggest Loser och sen är det godnatt för idag.

Natti natti!

Inga kommentarer: