måndag 29 april 2013

Det har löst sig......

Efter att ha suttit i telefonkö i 40 minuter, tvingats lägga på pga lektion, suttit i ny telefonkö 45 minuter så lyckades hela min deklarationsångest raderas ut.
TACK OCH LOV!
Det var så simpelt så det var nästan inte sant.
 Började själv ana lite vad som var lösningen när jag låg och grubblade i går kväll men jag ville checka med de som kan. Nu är det bara att skicka in den.

Är det nått jag vill ha koll på så är det ekonomin! Om vi håller oss friska och har ordning på ekonomin så löser sig resten.
Jag behöver inte ha pengar i överflöd, för det har vi verkligen inte. Men jag vill ha ordning och reda. Det ger mig trygghet.

Valborgsmässoafton i morgon. Molly ska vara med på skolan eftersom dagis har planeringsdag. 
Slutar halv 2. Det blir skönt! 
Sen får vi en ledig dag igen, jobb en dag och helg på det =0)
Nästa vecka tre arbetsdagar och efter det väntar långledighet. 12 dagar ledigt! Med ett stycke Rhodos inkluderat!

Nu är det natti natti på Kjellins väg!

Kram

Inga kommentarer: