tisdag 9 april 2013

En Katarina Larsson kanske

Den här lampan vill jag ha! Design Katarina Larsson =0) Nej, det är inte min mamma som har designat den. Säljes på Campadre á 1449 slantar...


Eftersom jag verkligen inte har ett hem som passar denna så får jag väl stå över.

Har insett att den inredning jag gillade för 6 år sedan inte längre faller mig i smaken. Jag vill göra om allt där hemma.
Vardagsrummet skulle väl antagligen bli den billigaste åtgärden. Nya tapeter, ny soffa, ett par fåtöljer, nytt vardagsrumsbord. Kruxet är att då vill Mattias även ha en ny TV.

Möbleringen i vårt vardagsrum har jag aldrig varit nöjd med.
När vi flyttade in stod Mattias, mina föräldrar och Mattias föräldrar och sa att det var den bästa möbleringen..... Jag är fortfarande irriterad över att jag inte stod på mig ;-)
Det är fönster och element som ställer till det men min nuvarande plan kan nog bli bra.
Måste vinna på lotto först......

Sen har vi köket. Uj uj uj, det blir en hemsk historia. Vi har en liten plan på att öppna upp lite mer mellan hall, kök och vardagsrum. 
JAG däremot har en dröm om att göra om ännu mer. Flytta tvättstugan in på gammelbadrummet och slå ut väggen så köket blir större! Det vore det allra bästa. Den jag bor med är inte lika entusiastisk..... Det är ju han som får göra jobbet =0)

Hej då!

Inga kommentarer: