tisdag 16 april 2013

Ibland känns enkla saker så jobbiga

Idag måste jag vara på jobbet 5 !!!!! minuter tidigare. Ett kort möte kvart i 8.
Det innebär att jag måste lämna Amanda 20 i, Molly typ halv 8.
Hur i hela friden kan man känna sig stressad över något dyligt???????

Idag ska jag dessutom ha mitt "marknadsföringssamtal". Uppföljning av mitt utvecklingssamtal som jag hade i höstas. Kanske kan man få prata lite lön också. Det beror nog på hur mycket jag "skrävlar" om mig själv =0)

Tjuvvägning idag.... Det ser lovande ut. Har inte vägt mig sedan påskas men den vikten räknas inte för sen gick allt i "vält" under påsklovet. Nu är det fokus igen och jag är taggad.
Kroppen känns lite sliten men det är antagligen efter gårdagens Zumba. Tog i extra deluxe igår och det känns kan jag lova.
Vill byta ut några låtar nu men mina damer är inte lika sugna på det ;-)

Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer: