lördag 13 april 2013

En tur för mig själv

Idag mår jag något bättre. Magen mådde bra efter frukosten så jag tog och städade lite i "feelgoodrummet". Vi startade värmen där igår så nu väntar ett härligt halvår.
Efter städ och uppfräschning åkte jag på en liten shoppingtur för mig själv. Inte till stan utan Färnebo och Horndal.

Började med Ymsa. Där fyndade jag en väska, tavla och en trådkorg. 95 spänn! Som hittat!

Sen for jag vidare till "Min lilla mormor och jag". Där kunde jag äntligen köpa de hjärtformade skålarna jag väntat och längtat efter. Tänk så kul det kommer bli att äta ur dem :-)
Ett hjärta till uterummet hittade jag också.
Det är så himla mysigt i den där lilla butiken.

Kom hem nu på eftermiddagen och åt lunch. Efter den mår magen inte lika bra. Inte av värsta slaget och jag hoppas det går över utan medikamenten. Vi ska ta en tripp till Valbo innan de stänger och titta på vardagsrumsbord så det måste gå över fort.

Igår fick jag hem två ringar som jag beställt. De är tyvärr inte till något bröllop;-)
Jag ska stansa in Amanda och Mollys namn på dem.
Var lite bekymrad över om jag skulle fixa det eftersom de är i stål men det löste sig ändå. Mina stansar är nämligen för stora......
Suck! Måste prata med någon guldsmedsbutik om de kan hjälpa mig.

Får inte till det med text till bilderna eftersom jag bloggar från mobilen. De får komma i en radda istället.

Kramen

Inga kommentarer: