torsdag 17 januari 2013

Träning....

Det här med motion och träning.....det har inte riktigt blivit som jag tänkt mig. Ett pass Zumba har jag fått till. Resten av veckan måste det bli ett Zumbapass om dan så jag blir säker på låtarna.
Jag fattar inte att det ska vara så svårt att komma in i de där bra rutinerna igen som jag hade för ett tag sedan!
Jag önskar att jag kunde vara en morgonmänniska som går upp och tränar innan dagen drar igång. Ska jag hinna träna före jobbet måste jag gå upp halv 5. Inget ovanligt för vissa, men för mig som inte kan somna på kvällarna blir det väldigt jobbigt.

Det är äntligen torsdag och i morgon är det helg! Vägning dessutom. Ska bli intressant och se vad veckans "kostskötsel" kommer  resultera i.

Det blir en utlandsresa!!!!!!!
I maj åker vi till Rhodos med Pia, Daniel och Felicia. Amanda och Molly är alldeles till sig =0) Det ska bli kanonkul. Längtar redan. Kanske detta kan motivera mig till att komma i form.

Nu ska jag se om damerna är samarbetsvilliga och vill klä på sig. Det är som ett lotteri =0)

Kram!


Inga kommentarer: