lördag 5 januari 2013

Nu j**lar!

Ställde mig på vågen igår och man kan lugnt säga att julgodiset och avsaknaden av motion under december har gett "resultat".
Men jag deppar inte för det nu kör jag.
Gårdagen gick bra trots restaurang- och biobesök. Fick nalla av veckobonusen men det får man ju göra =0) Dessutom tog jag en långpromme i går.

Tjejerna sov hos mamma och pappa igår och vi var på bio. Vi åkte in ganska tidigt på eftermiddags/kvällen och käkade före. Såg Mammas pojkar och blev lite smått besviken. Den var rolig stundvis men i övrigt så var den inte bra.
Efter filmen hamnade vi hemma hos Mattias chef. Vi skulle bara kika förbi med en liten "Tackförlånetavstugan"-present (de vägrar ta hyra) men blev kvar till halv 1!!! När jag kom hem var jag fylld med kaffe så jag tror jag somnade runt 3.....

Idag blir det inövning av nya Zumbalåtar, barnhämtning och ett försök att hålla jobbångesten borta. Känner att jag inte är riktigt klar med jullovet. Det är som att de där tre dagarna när Molly var sjuk försvann. Vi gjorde inte så mycket mer än satt här hemma då. Vi skulle ju hinna så mycket på lovet.......

Här kommer lite bilder från vår fjällresa.

Molly och Amanda är redo för nyårsslalom. Båda var på strålande humör!!!!


Amanda har fått den traditionella glasstruten efter att ha gjort fina "strutar" i backen.


Här har vi en dam som tappade humöret på slutet. Hon ville också åka upp i stora liften första dagen. Hon och jag höll oss dock vid släpliften.


Här fyras det av fyrverkeri =0)


Vissa har det bra! Molly fick åka pulka till "Kesuboa". Där låg hon och retades med Amanda som kämpade på med skidorna.


Här var bruttan lite gladare. Slalomdag nr 2. Då åkte vi upp med stolsliften.


På vägen hem stannade vi i Mora och åt på McDonalds. Där fick vi syn på Viktoria och Estelle + en livvakt. De passerade precis framför vår bil när vi satt i "driven". Vågade inte knäppa kort då för livvakten spanade runt hela tiden =0)

Nu ska jag "svida om" och möblera om i vardagsrummet. Här ska dansas! Har några nya roliga låtar på g så nu jädrans ska vi köra hårt i vår!

Ha´re!

Inga kommentarer: