tisdag 22 januari 2013

Beställs skor

Nu jädrans ska ni få se! Jag är ju en väldigt rosa och lila person. Nu när jag är på jakt efter nya joggingskor så råkade det bli dessa tre par jag klickade hem =0)




Mohahahaha! Underbara alla tre! 
Nu är det ju inte som så att jag ska behålla alla tre paren. Sportamore är det ju alla tiders att beställa från för de har fri frakt och fri retur. Det betyder att jag kan beställa hem flera modeller och storlekar och prova i lugn och ro. SEN slår jag till på de som passar bäst!
Tror mest på Asics. Har de senaste åren kört med det märket och har alltid varit nöjd. De Adidas jag har provat har varit så hårda. Men jag kan väl ändra mig.

Sitter kvar på jobbet en stund extra. Mattias vabbar idag men inge av oss vill vara hemma i huset. Rörmokarna är där och byter element och det känns som att vi mest är i vägen för dem. Så jag stannar här en stund och Mattias och tjejerna uträttar några ärenden lite här och där.

I går var det "säsongspremiär" på Zumban. Eller "release" som de häftiga Zumbaarrangörerna kallar det =0) Det var väldans roligt att få köra de nya låtarna. Det är det allra bästa med att vara instruktör - att jag får välja musiken ;-)
Idag får det nog bli ett styrkepass hemma. Det är alldeles för kallt för mig. Var rastvakt på förmiddagen, då var det 13 minus.... Vill ha sol och värme.
Kompisar till oss åker till Thailand idag. Hmmmm, låter inte ett dugg lockande ;-)

Ha en finfin tisdag!   
Kram från mig




Inga kommentarer: