fredag 25 januari 2013

Dagens viktrapport

Den här veckan har jag tappat 0,4. Inte så värst mycket känner jag. Hade gärna fått vara lite mer.
Har kört två Zumbapass och ett styrka hittills den här veckan.
I onsdags var vi och firade kusin Susanne som fyllde år så då hann jag inte med någon träning. Däremot hann jag äta både kakor och tårta då =0)

När jag knappade in min vikt hos ViktVäktarna online kom ett meddelande upp. Där stod det att jag gått ner väldigt fort och skulle vara uppmärksam på att en för snabb viktnedgång inte är bra på lång sikt...... Så väldans snabbt och mycket har det väl ändå inte gått. Första veckan var ett stort ras men så är det ju alltid när man börjar.

Resan är bokad! I en veckas tid ska vi gotta oss på detta ställe!


Jag klagar inte. Det ska bli underbart och det känns bra att ha något att se fram emot. 

Skorna är också "bokade" =0) Det blev dessa här--->
De var klart skönast (och ganska snygga också =0)....
De kom dagen efter att jag beställt dem. Snacka om snabb leverans! Är jättenöjd. 
Smidigt som tusan att skicka tillbaka de jag inte ville ha också. Påsen som de kom i var liksom konstruerad så man kunde återanvända den till returen.
Värst av allt är att min löparjacka som är röd absolut inte passa till skorna. Får nog ge mig ut på jakt efter en ny ;-)

Nu ska jag dra fram "snabeldraken". Får besök i eftermiddag så här måste röjas. Musklerna ska också få sig en omgång.

Ha en bra fredag!

Kram!

Inga kommentarer: