torsdag 3 januari 2013

Hemfärd

Nu är vi påväg hem igen.
Vi har haft underbara dagar här uppe med skidåkning på längden och på tvären.
Amanda och Molly har gjort stora framstege i slalombacken.
Även mamman har gjort framsteg och lärt sig köra barn med sele :-) Molly vågar vi inte släppa lös i stora backarna än så hon och jag leker travhäst. Amanda däremot svischar fram.

Vi firade nyår med slalomåkning, bastning, 3-rätters, spel och vackra fyrverkerier över Ljungdalen.

I morgon är det invägning! Ännu en gång ska jag i mål, även om jag börjar tro att det är en omöjlighet. Fick nyss ett samtal och förfrågan om vi skulle ta och boka en resa till våren. Det vore ju väldans trevligt så jag får väl ha det som morot.
Nu är ju inte resan bokad än och vi har inte sett om den blir av men man kan hoppas.

Har 4 mål:
- träna kondition minst 3 gånger/vecka.
- träna styrka minst 1 gång/vecka.
- springa Vårruset under 30 minuter.
- nå 62 kg.

Vi får se hur det går. Kunde jag träna 7 dagar i veckan när tjejerna var små borde jag kunna träna 4 dagar nu när de är "stora"....

Wish me luck!

Återkommer med lite bilder från vår fjälltripp senare. Sitter i bilen. Det är lite si och så med täckning så ladda upp bilder är inte att tänka på.

Höres!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Inget är omöjligt! Även om jag vet hur eländigt de sista kilona sitter. Eller egentligen är det ju inte kilona som är problemet. Iaf inte för mig. Det är mer att jag är "nöjd", men vill ta de där sista. Inte samma fokus som tidigare alltså. Nu ändrar vi på det?

Elin sa...

Skönt att ni fick några härliga dagar utan magsjuka!

Vårruset under 30 min är jag också med på! Och träningen också förresten... fast vågen låter jag bli. Jag mår bättre då.