onsdag 9 januari 2013

Bra kost och kaaaaanske en utlandsresa=0)

Jag kan inte fatta att det går så bra med maten just nu. Jag ska njuta så länge det varar. Inte sugen på något sött och snart har det gått en vecka. Sockerabstinensen kanske kommer till helgen lagom till att ungarnas godispåsar kommer fram =0)

Jobbet flyter också på. Eventuellt kommer det bli en liten/stor förändring i min tjänst. Förändringen är både på gott och ont men jag har själv lagt fram förslaget så jag får väl stå mitt kast =0)
Det var roligt att träffa alla elever igen. Jag tror jag har de bästa mentorsbarnen på hela skolan ;-)

Idag hade vi vårt eventuella resesällskap på besök. Pappan i familjen är inte så jättesugen på att åka men vi övriga är väldigt taggade. Vi ska bearbeta honom lite =0) Eventuellt hörde jag en lite positivare inställning på slutet av kvällen.
Det lutar mot Rhodos igen. Vi har hittat en jättefräscht hotell som har skapligt pris.
Men vi får väl avvakta och se hur det blir.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen smaska på ett par frökex. Tror jag blivit beroende av dem.

Kram!

Inga kommentarer: