tisdag 7 augusti 2012

STÄDAT!

Ja dra på trissor! Jag gjorde det! Städade hela huset! Förutom Mattias badrum. Det får han sköta om själv =0)
Det är alldeles som en befriande känsla som har infunnit sig. Hela sommaren har vi bara städat undan det mest nödvändiga. Dammsugit, fläckar, badrum osv. Men dammet, det har fått ligga. Fick till och med tjejerna  i städningen. Den donade och hade sig.
Skulle till och med kunna öppna en flaska skumpa för att jag är så nöjd =0)
Nu kan jag njuta resten av semestern, de 5 dagarna som är kvar.
5 dagar, helt sjukt. Det var ju nyss 7½ vecka jag skulle vara ledig.
Blir dock en ganska mild första vecka. Måndag kör vi väl på, tisdag ska jag till HC med Molly på 3-årskontroll halv 10 så jag åker inte till jobbet förrän efter det, onsdag är i Sandviken på någe "kollimojs" och torsdag eget arbete. Sen är det ju som så att jag har lediga fredagar. Mye nice!

Regnat har det gjort sedan i går kväll och lagom tills vi blev klar så slutade det. Amanda slängde sig ut i poolen och skulle bada. Hon var snabbt inne igen. Mygg.......

Nu ska jag svida om och köra några Zumbalåtar.

Ha´re gött!

Inga kommentarer: