torsdag 9 augusti 2012

Myggjä**ar!

Jag blir hysteriskt förbannad! Om jag visste vem jag ska vända mig till så skulle jag omedelbums ringa den personen och skälla ut den jäveln för att vi just nu bor i själva helvetet.
Solen kom fram för en stund sedan och barnen stod med näsorna tryckta mot glasrutan och sa - Snääälla kan vi inte få gå ut och bada i poolen?
Spanade ut och såg inte en enda mygga i luften. De fick bada, tänkte att solen höll myggen borta, det brukar ju vara så......
Jag hann inte mer än in så kom de inspringandes gråtande och skrikande.

Så nu får vi sitta inne de kommande veckorna..... Inget liv direkt. Det är ju på sommaren man vill vara ute.
I morgon åker vi till Oxberg. Där är det bara "sven" man är besvärad av, dock bara på kvällarna.
Cykelvasa, kräftskiva, cruising och ladda batterier står på schemat.
På måndag börjar jag, barnen har dock en vecka ledigt kvar.

Kram från mygghelvetet!

Inga kommentarer: