söndag 19 augusti 2012

Söndag

Sitter här och "bölar" lite. Har titta på gamla bilder på Amanda när hon var liten. Hon börjar i f-klass i morgon och jag känner att jag inte riktigt hängt med, som vanligt...... 
Tårarna rinner och jag vet egentligen inte varför men jag blir så nostalgisk när jag ser alla bilder.
Hon börjar verkligen bli stor nu och det är svårt att förstå. 
Bjussar på en liten bildkavalkad med Amandabilder. Hon kommer antagligen stämma mig när hon blir vuxen =0)

Här är det mys med voffsingen Nova. Hon hade alltid ett vakande öga över Amanda. Tyvärr blev vi tvungna att ta bort henne för 3 år sedan.

Här är Amanda inte ens 6 månader och ändå måste luggen sättas upp med snodd för att inte hänga ner i ögonen =0)

Nyfiken i en strut!

Ett säkert kort om man ville söva Amanda, åka båt...... Tjockt täcke på golvet, kudden fanns ju redan med på flytvästen.

Bestämd dam.

Underbara unge! Här påminner hon lite om Molly faktiskt, annars är det svårt att se några likheter dem emellan.


Glass i Furuvik.


Påväg till dagis efter sommarlov. Hon ser nästan ut som en liten skolflicka.


Nu börjar allt bli lite mer allvarligt! Det är visserligen inte skolplikt i f-klass men det blir ändå på en annan nivå nu och f-klassen kommer integreras mer med åk 1-3. Jag vet att det kommer bli jättebra, jag har ju själv varit med och "konstruerat" det hela, men det ska ju inte vara dags än. Hon är ju fortfarande liten......

1 kommentar:

Vicky sa...

Fantastiska bilder. Tiden bara flyger iväg. Jag har en ivrig tjej här hemma som börja förskoleklass på tisdag och då ska det dessutom åkas skolbuss. Det var ju nyss som man bar henne nätterna igenom eftersom hon hade kolik. Ständigt trött pga sömnbrist. Önskar din dotter lycka till.