onsdag 22 augusti 2012

Det är så lugnt här på morgonen

Det är helt otroligt! Jag som förr har fått slita för att få barnen ur sängen. Idag vaknade Amanda 5 över 6. Pigg som en lärka! Helt otroligt. Hon som låg vaken länge igår kväll och snurrade i sängen.
Men jag anar vad som lockar henne....... datorn i skolan. Det var det sista hon pratade om i går kväll och det första hon nämnde i morse =0)
Hon kommer till och med ihåg sina inloggningsuppgifter trots att hon bara loggat in en gång. Tuffseluffsan min!

Det kanske är dumt av mig att skriva att det är lugnt! Snart kanske helvetet brakar lös när vi ska välja kläder....... Har numera två bestämda damer när det gäller kläder..... Vågar nästan inte köpa kläder till dem om de inte är med själva och får tycka till. Det mesta, som jag tycker är snyggt, tycker de INTE är snyggt! Håller lite smått på och bearbetar Amanda till att använda riktiga byxor. Nästa steg är att få henne att använda jeans. Man kan inte gå i tights hela livet =0)

Ha en bra onsdag allihopa!

Kram Lisa

Inga kommentarer: