torsdag 9 augusti 2012

Packat

Nu har vi packat allt inför Oxberg. Allt ska bara ut i bilen först...... Men det tar jag i morgon.
Mattias jobbar först men jag och bruttorna ska försöka komma iväg på förmiddagen och åka förbi Sågmyra och Lager157.
Mattias åker med sin mor och syster + Olle. Farfar åker upp i morgon bitti. Tre bilar för att transportera 8 personer...... Vi är verkligen miljömedvetna och ekonomiska =0)

Ska shoppa lite kläder åt brudarna. Molly behöver överdragbyxor, Amanda fleecejacka och båda en massa baskläder som tights och tröjor. Tights går det åt en hel del av i det här hushållet och de enda som hållt ända sedan förra året är de vi köpte där. Annars blir de oftas lövtunna på knäna och i rumpen men de där har hållt. Att det är billiga är ett plus =0)
Mamman kanske kan få något kuligt att sätta på sin kropp oxå....

Idag hade vi besök av tjejernas blivande makar och svärmor. Det är så praktiskt att de kommer ha samma svärmor och att de liksom redan känner henne från att de är små ;-)
Jenny, William och Rasmus var här på eftermiddagen. Vi fick oss en trevlig pratstund och ungarna försökte ta sig ett dopp i poolen. Det blev kort......

Nu ska jag häva ner kroppen i sängen, läsa Hänt Extra och gotta mig i en massa kändisskvaller =0) Jag äääääälskar skvallertidningar på sommaren. Vintertid köper jag dem inte lika ofta.
Började faktiskt på en bok i veckan. Jag skulle ju läsa en hel hög över sommaren. Har inte blivit en enda och jag tror ärligt talat inte att jag hinner läsa ut den här heller.

God natt folket!

Inga kommentarer: