onsdag 22 augusti 2012

Beställt skor

I morse var det, som jag skrev i förra inlägget, så himla lugnt här hemma. Kläder åkte på i ett naffs, tandborsten kom de med på eget initiativ och håret kammade de igenom snabbt. Mitt i detta hann jag beställa nys skor =0) Problemet var att jag inte kunde bestämma mig för vilka jag skulle ta så nu har jag beställt båda så får jag bestämma mig för vilka jag ska ha.



Märket heter El Naturalista och de har galet snygga skor och stövlar. Sulornas är tillverkade av återvunnet naturgummi så jag gör en insats för miljön oxå om jag slår till =0)
Ska bli spännande att få hem dem.

Idag har jag och Molly haft en goseftermiddag. Amanda följde med hem till Felicia efter skolan så jag hade bara Molly med hem. Det är så mysigt att rå om en i taget. Insåg att även Molly verkligen är ganska stor nu. Allt sånt där som hör småttisar: blöja, välling, nappar mm är förbi. Känns jättekonstig!

Amanda blir kvar hos Felicia över natten. De där brudarna kan övertala även den mest ståndaktiga =0) De hade lovat Pia att lägga sig senast halv 8 och INTE ligga vaken och prata, som de brukar.... Vi kom överens om att säga ja eftersom det i morgon är sista skoldagen för dem för den här veckan. De kan ta igen sömn på fredag =0)

Nu ska jag se klart på Dallas och sen hopp i säng. En arbetsdag kvar, i morgon drar lektionerna igång på allvar. Svenska,  elevens val och hemkunskap står på schemat. Det är bara att köra på!

Ha´re!
  



Inga kommentarer: