onsdag 29 augusti 2012

Onsdag 29 augusti

Ja, idag är det onsdag. En morgon till att gå upp arla, sen är det helg...

I morgon fyller Mattias 35 år..... Jag blev ju alldeles nyss ihop med en 21-åring. Nu är han nästan gubbe.... Vi ska till Church Street och äta i morgon kväll och sen firar vi honom riktigt nästa fredag istället. Vi får inte riktigt till det innan :-) Ungarna är superglada över att få åka på restaurang där man får slänga skräp på golvet......

Zumbastarten i måndags blev lyckad. Det kom en härlig skara damer som såg glada ut i hel hel timme:-) Jag däremot, tappade koreografin på en låt totalt...... Helt galet! Den var bara borta. När jag sedan stod där och skulle köra sista låten poppade den upp i skallen! Men då var det liksom slut på tiden. Vi tar den på måndag istället.
I går var vi in till Mattias föräldrar, skulle klippa håret på fadern i huset. Ungarna var med och Molly drog igång Spotify på min telefon. Där dansade hon och Amnda loss till La la love, utan att en enda gång ha varit med och dansat. Bara tittat lite då och då när jag har dansat. Amanda var med en gång när jag körde den på skolan, men Molly har då aldrig dansat den...... De måste ha ett välutvecklat "koreografiminne".

Pratade med en kvinna på Årsunda IP i går som var väldigt positiv till att hyra ut lokalen till mig men hon skulle bara kolla upp hyran först. Så om vi är överens så kör jag nog igång i Årsunda redan nästa torsdag =0) Det ska bli kanonskoj!

Lördag = Tjejmilen......... Senast jag sprang var för cirka 3 veckor sedan och det var INTE en mil. Börjar känna mig lite smått orolig för hur jag ska kunna rassla mig runt den där sträckan...... Går det så går det, annars går det inte =0)

Kram! 

Inga kommentarer: