torsdag 16 augusti 2012

Nu kom sommaren!

Självklart kom sommaren när jag började jobba! Ledig 7½ veckan och knappt någon sommar men så fort det blev måndag och jobb så blev det varmt och soligt. Irriterande!

Igår brassade vi iallafall iväg med båten när vi kom från jobben. Vi åkte till Sandsnäs, åt mat och glass och tjejerna badade. Det var en ljuvligt skön sommarkväll.
I kväll gör vi oxå en tur men den här gången tar vi nog med engångsgrill och grillar på någon ö. Det gäller att passa på så länge det varar.
I morgon ska jag ha min första lediga fredag =0) Sagolikt skönt att bara jobba fyra dagar.
Har haft egen planering idag och jag har hunnit arbeta undan en massa. Gjort grovplaneringar så det bara är att finplanera sen inför arbetsområdena. Sköööönt!

Idag är tjejerna hos "Kusin-Emma". Körde dit dem i morse, lämnade ungar och bil där och lånade en cykel så jag kunde komma till jobbet. Eftersom Emma inte hade någon bil hemma så lämnade jag våran så de kunde åka någonstans om de vill.

Nu ska jag göra ett sista ryck och sen brassa hem =0)

Kram!

Inga kommentarer: