fredag 6 maj 2011

Står still

Det blev varken upp eller ner den här veckan. Nollade. Skönt på ett sätt eftersom jag ändå unnade mig en hel del i helgen och det såg ut som att det skulle bli ett rejält plus.

Den här helgen är det inga partaj inplanerade iallafall. Amanda och jag ska till Valbo och shoppa lite i morgon. I kväll eller i morgon kväll (beroende på väder) ska vi ut med båten, lägga till på något passande ställe och äta. Det blir mysigt! Ungarna älskar verkligen att åka båt.

Funderar på att åka till Vinnersjö och handla blommor. Tänkte att de kunde få bo hos mamma och pappa när vi är borta för än vågar jag inte plantera ut dem. Att vänta med inköp till efter resan känns lite riskabelt eftersom vissa sorter kanske hinner ta slut.
De startade försäljningen igår och det hade varit lämmeltåg längs med Vinnersjövägen =)

Ha en grejt fredag!

1 kommentar:

Furulundskan-Bettan sa...

Ja, det kändes så bra imorse på vågen!! Gäller bara att fortsätta så här nu!
Har ju ätit LCHF sen januari ungefär och tydligen är det nu det börjar hända grejer. Så skam den som ger sig!!
Jo, det går över efter en stund när jag gått så det känns ju bra iallafall. Får se hur det går på måndag nu när hon blir två dagar hemma. Är väl bara att nöta på antar jag!