lördag 14 maj 2011

Näääästan i semestermål

65,8..... Såååå skönt att slippa se den där 6:an som blivit ersatt av en 5:a =) Mitt mål var att komma ner till 65 till resan. Nu blev det inte 65 men nästan, det står iallafall 65 när jag väger mig fast det är en 8:a efter. Resan kommer säkert resultera i en viktuppgång men det får vara så. Det tar jag igen sen. Tar och sätter 62 som slutmål och det ska jag ha nått till jul. Och då ska jag inte gå upp nå mer. Så det så!!!!

Idag packar vi, eller rättare sagt jag. LÄgger i det sista som ska med och tvättar en del som har använts in i det sista. Städar lite oxå så vi slipper komma hem till ett lorthål.
Mattias fogar badrum.... Han har nog inte ens funderat på att packa.

Ha en bra lördag. Får se om det bli ett till inlägg innan avfärd annars säger jag tack och hej för en vecka. Kommer med rapport efter hemkomst, om jag inte lyckas hitta en dator där nere.

Kram

1 kommentar:

Furulundskan-Bettan sa...

Då ligger vi ganska nära varandra viktmässigt. Det är riktigt envisa kilon som är kvar nu.. Vill så gärna nå 60 helst lite under!

Hoppas ni får en underbar resa med mycket sol och bad (kanske en och annan paraplydrink å) :)