onsdag 25 maj 2011

Snabbt in i vardagen igen

Tjo vad det gick fort. Det är inte så att man rider på någon avslappnad våg efter resan. Den här veckan går i ett. I dag ska betygen sättas och jag har några som jag "processar" innan jag kan ta det slutgiltiga beslutet. Det blir väl till att fundera ett tag till. Klockan är nu 22.20, 24.00 ska de vara satta....
Ja ja, det blir nog bra..

I dag hade vi brännbollsmatch (säger man match??????), lärarna mot niorna. Och vi vann!!!!! Vi var så duktiga, färre till antalet var vi oxå =)
Efter första ruschen så fick jag uront i låren, det måste ha blivit någon sträckning. Ont gör det hur som helst. Drog iväg på Zumba i Hedesunda och det var inte bra. När vi skulle stretcha trodde jag att låret skulle spricka.
Var ett tag sedan jag var på Zumba nu. Färnbozumban är slut för den här våren och det har inte blivit av att åka till Hedesunda. Det var svårt att hänga med eftersom det var många nya låtar men svettig blev jag ändå.

I morgon är det jobb i skolan, slutuppgiftjobb, festförberedelser och utvecklingssamtal med Amanda.... Undra när man ska hinna ta en powernap?

På fredag är det dags för personalfest. Jag är med och arrangerar och det kommer bli hur bra som helst. Eftersom allt är hemligt för personalen skriver jag inget mer. Det kan ju finnas nån kollega som läser.... Återkommer på lördag =)

Jag är så nyfiken vad vågen kommer visa på fredag.
Halva veckan på Rhodos skötte jag mig exemplariskt men sen tog jag nån liten sötsak och då triggades sötisbehovet igång direkt och jag åt det mesta. Men fy så pluffsig jag blev. Köpte en skjorta, den kunde jag inte ha i söndags när jag skulle prova den. Den stramade fint över magen. OBS, jag kunde ha den när jag köpte den =) I dag kunde jag ha den igen....... 3 dagars kolhydrattömning resulterade i att jag måsta ha tappat en hel del vätska för jag känner mig slankare. Galet men sant!

Nu ska jag ta mig en dusch och fundera på det där sista betyget.....

Natti natti!

Inga kommentarer: