onsdag 9 september 2015

Tisdagens kost och motion

Tisdag blev en finfin dag kostmässigt.

Frukost: 2 ost/äggplättar med massor av Bregott och ost.
Lunch: Tonfiskröra.
Middag: Köttfärsbiffar med coleslaw.
Motion: 40 minuter Zumba.

Blev himla bra och jag blev ICKE sugen på något på kvällen. Annars brukar det vara en stående tradition. Jag måste liksom mota den där sockerdjävulen där fram emot 19-tiden.

Konditionen hade tyvärr inte blivit någe bättre sedan måndagen ;0) Flåsade lika vidrigt mycket när jag tutade igenom låtarna som jag gjorde dagen innan.
Idag blir det vila.....
Jag har träningsvärk i ben och armar efter tre dagar Zumba.

Gjorde mig till och skulle titta på Em-kvalet i fotboll i går kväll....... Försöker få Mattias intresserad men det är helt omöjligt.
Själv tröttnade jag oxå...... Det är inte kul när de förlorar. Gick och la mig 10 minuter in i andra halvlek.

Idag tar vi en biokväll med damerna. Mattias initiativ.
Anledningen kan vara dåligt samvete.
Förra helgen var han i Stockholm på jobb lördag-söndag.....
Fredag-måndag åker han till Danmark på galej.....
Kul för honom.....
Men vi ska nog roa oss. Vi gör ju PRECIS som vi själva vill då ;0)

Nu ska jag påta ihop lite arbetsuppgifter till min vikarie som ska jobba för mig i morgon.

Ha det gött denna onsdag!


Inga kommentarer: