söndag 6 september 2015

Söndag i mitt eget sällskap

Hela familjen är på vift, utom jag.
Mattias hamnade i Stockholm lördag och söndag på jobb.
Amanda och Molly hamnade hos mamma och pappa på övernattning.
Så jag och kissemissarna fick en kväll för oss själva, delvis.
Inte så dumt. 

Åt kvällsmat i soffan, betade av några avsnitt av "Det tredje ögat" och slappade. 
Tills det var dags att cykla iväg till Cecilia och träffa henne och kusin Elin. Det är inte så ofta vi ses alla tre.
Elin tar sitt pick och pack och flyttar till Malmö idag så det dröjer väl ett tag innan vi ses.

Idag ska jag försöka mig på några Zumbasteg. Vi får se om mitt knä, som började krångla i somras, tänker hålla för de stegen, vriden och hoppen.....

På eftermiddagen blir det kalajs för Mattias brorsa Markus.

Sen är det bara att ladda för en jobbvecka igen.
I morgon ska jag till Sandviken på nätverksträff och på tisdag är jag inbokad på inspirationsdag - "Filmen, boken och paddan".
Det är så roligt att komma iväg och träffa andra som jobbar i samma "bransch" men på andra skolor.

Kram! 




Inga kommentarer: