torsdag 10 september 2015

Onsdagsrapport

Onsdagen blev lite halvrasslig måste jag säga.

Frukost: stor balja kaffe (vad vore livet utan kaffe????)
Lunch: tonfiskröra (ja, jag vet, det är tjatigt men det är ju sååååå gött!)
Middag: dubbelcheese utan bröd på McDonalds med deras bea.
Onödigt: cashewnötter.

Det blev ju som sagt bio i går och då var det ett gäng cashewnötter som slank ner. Det är sjukt gott!!! Har en förmåga att bli svullen i magen av nötter men köpte inga mängder och delvis osaltade så det ska nog gå vägen ;0)
Nu "jävlar" ska jag i mål!

Idag blir det lunch någonstans. Blir bjuden på lunch i Sandviken av de som arrangerar dagens inspodag. Blir intressant att se var vi hamnar.
Eftersom vi ska vara på Kulturcentrum i Sandviken så gissar jag på Bolaget, men vi får se.

Det hela börjar 9,30 med fika men eftersom jag inte är så "fikig" av mig så tar jag det lite lugnt nu på morgon.
Det startar på riktigt klockan 10.

Ha en bra torsdag! Snart är det helg igen!     


Kram!

Inga kommentarer: