måndag 29 september 2014

Mardröm

Fy farao! Jag vaknade i morse av en mardröm.
Drömde att det brann i huset. Från början såg det bara ut som att det pyrde lite men sen bolmade det ut svart rök och lågorna var höga.
Fy så hemskt det var att stå där i drömmen och titta.
När jag stod där kom jag på att vi hade alla foton på barnen just i den delen av huset som det brann. Då snörpte hela magen ihop sig och jag höll på att bryta ihop.
Sen vaknade jag.....

Kände att jag ville försöka förstå mig på drömmen. Eld känns inte bra......
Men när jag googlade visade det sig att det kanske kan vara ett tecken på något bra.
Så här stod det på Drömcentrums hemsida:
Elden förgör och transformerar. Förstörelse genom att förbränna det befintliga (gamla). Kan bana väg för något nytt (Fågel Fenix) = något nytt uppstår ur askan.

Vi får väl hoppas att det kommer något gott i framtiden =0)

Förkylningen biter sig kvar. Har inte ont i halsen men det där förbaskade kliet gör mig galen, nyser hela tiden och snoret har börjat täppa till.
Vill INTE vara snorig när jag flyger. Har tillräckligt med problem med öronen ändå vid flygning.
Molly brukar också vara besvärad. Lurar på att köpa EARPLANESpluttar till henne. Jag har använt det i flera år under flygningar och jag tycker att det inte gör lika ont då. Eftersom hon är förkyld så kanske det blir ännu besvärligare för henne den här gången.... Det är jobbigt att se henne ha ont och vara ledsen och inte kunna lindra.
Få köpa Alvedon på Arlanda innan vi kliver på.
På hemresan blir det värre. Får väl inte igenom en flaska vid passkontrollen. De misstänker väl sprängämnen ;0)
Fast om jag häller ur så det är lagom dos kanske det går......


Snart så är vi här!!!

Pöss!


Inga kommentarer: