måndag 8 september 2014

Måndag igen

Japp, tillbaka till vardagen igen.

Den här helgen har jag verkligen varit i farten men det har varit underbart trevligt.

Jag och Molly startade upp helgen med ett biobesök i fredags. Vi såg Pettson och Findus. En mysig film men jag var sjukt trött och kan erkänna att jag slumrade till en liten stund ;-)
Efter filmen skulle vi äta på Churchstreet. När vi kom dit var det kö ända ut på gatan så Molly fick välja något annat ställe att äta på. Det blev Max........

I lördags hade jag turné för att lämna av barn på olika ställen. Molly skulle till Elsa, Amanda till Wilma.Efter lek skulle de vidare till mor och far för övernattning.
Efter turnén åkte jag hem och packade ihop det sista och for sedan ner till Stockholm med Cecilia. Vi checkade in på hotellet, strosade på stan, åt gott i Gamla Stan och avslutade med Utvandrarna på Dramaten.
Sååååå otroligt bra föreställning och jag skulle lätt kunna se den en gång till. Väldigt imponerad av skådespelarna.

I går åt vi gofrulle och tog en till tur på stan innan vi for hemåt.
Väl hemma var det gött att få krama lite på tjejerna. Det känns som att vi har hyrt ut dem lite för mycket nu den senaste tiden. Nästa helg får det nog bli lugnt.

Mattias kom hem på kvällen och hade hade köpt med sig thaimat.

Somnade ovaggad.

Nu går vi in i en sån där vecka då alla aktiviteter drar igång + att vi har föräldramöte på tisdag. Förhoppningsvis är Mattias klar med sitt Stockholmsjobb i veckan och blir hemma så jag kan rodda ihop allt ;-)

Kram!

Inga kommentarer: