fredag 26 september 2014

Ett kliv neråt

Fredag och vägdag. 0,5 kg ner!
Så himla skönt! Firar med en fettkaffe ;0)
2,9 kg på tre veckor känns som en bra snitthastighet. Men jag inser att det inte kommer fortsätta så. Gissar att det kommer flyta på till 65 kg, sen är det stopp igen.
Men jag ler så länge det varar.

Fredag innebär kortdag och veckoavslut med Zumba.
Sen drar vi vidare och firar ena "svärsonen" som fyllt år.
I kväll blir det en slapp kväll. Vill se någon bra film och äta god mat.

I morgon ska Amanda på kalas.
På kvällen kan det blir en tur till Café Udden där det är partaj. Vi får se hur dagsformen är ;0)

På söndag är det kalas i dubbel bemärkelse. Först ska Amanda på barnkalas. Efter det ska vi fira svärfar.

Skulle vilja börja packa men då blir jag väl idiotförklarad ;0)
Fast jag har ju en ursäkt och det är att det kommer bli sena jobbdagar den här veckan. Har utvecklingssamtal inbokade och då kan det vara klokt att börja packa i helgen, he he he.

Amanda och jag for till Sandviken och Valbo igår. Molly var hos Elvira.
Amanda behövde linnen till resan och presenter skulle inhandlas. Det resulterade i linnen, t-shirt, höst/vinterstövlar och andra smågrejer till stora. Kofta och höst/vinterstövlar till den lilla. Jag och Molly fick även en ny resväska. Visade dem i förra inlägget.
Min gamla är så fasligt tung och det känns dumt att "förpackningen" ska stjäla kilon. Den får Mattias ta, he he he.
Amandas cabinväska är ganska stor så den får hon packa i.
Mollys gamla cabinväska är både trasig och ganska liten så lillfis fick sig en ny hon också. Så på den här resan får de dra sin packning själv.
Dessutom åker vi utan vagn för första gången..... Skönt men vemodigt. De  är stora nu, våra gosisar!
De kanske är tur att vi inte åker med vagn. Förra året glömde vi hämta ut den bland specialbagagen..... Så den ligger väl kvar där på Arlanda i någon "kvarglömdasakerhörna" =0)


Jag vet att jag är dryg men jag måste säga att jag känner mg nöjd med väderprognosen för Cypernveckan!
Nu ska jag sluta tjata om resan, i alla fall för idag ;0)

Kram på er!

Inga kommentarer: