torsdag 11 september 2014

Sprängfylld vecka hittills

Redan torsdag! Lika förvånad varje gång!
Den här veckan har verkligen varit proppad och jag gissar att det kommer fortsätta i samma stil hela hösten.
Måndag - Molly fotbollsträning.
Tisdag - Amanda scouter, jag föräldramöte.
Onsdag - Amanda och Molly dans, jag Zumba.
Torsdag - INGET just idag men i framtiden blir det kör för Amanda.
Så kommer våra vardagar se ut förutom föräldramötet.
Det är himla roligt att tjejerna hoppat på lite olika aktiviteter.
Både fysisk, psykisk och social träning ;-)

I går hade vi utflykt till Edsviken och vilken dag vi fick. Barnen var HELT fantastiska. Har sagt det förr och jag säger det igen - i Österfänebo har vi de bästa eleverna!
Vädret var strålande! Lite grått när vi gick iväg men sen sprack det upp.

Är så himla glad att jag valde att stanna i Färnbo och inte börja på Vallhovsskolan! Både elever, personal och föräldrar är ljuvliga.

Nu är det dags att dra iväg till de där ljuvliga små varelserna! I dags ska vi lära oss mer om myror ;-)

Kram!

Inga kommentarer: