onsdag 3 september 2014

Onda halsar och täppta näsor

I dag vaknade jag till kommentarer som:
- Jag har ont när jag sväljer!
- Min ena näsborre är helt täppt!
- Det är stopp i båda mina näsborrar!

Jag svarade  dem medlidsamt och bet mig i kinden. Kaaaaanske vi kan klara oss idag.
Det är lite stressande att få ihop livet när man är ensam i veckorna. Och helgerna också!
I helgen ska både jag och Mattias till Stockholm och jag vet banne mig inte hur vi ska lösa barnfrågan. Tänkta barnvakten är borta..... Övriga har vi aktiverat så många gånger så jag törs inte fråga nå mer ;-)
Nästa vecka är jag borta två kvällar. Och värsta av allt - mamma och pappa åker till Kroatien!!!!!
Ena kvällen hinner jag utnyttja dem men kväll två är de bortrest......

Vabbandet ska man egentligen inte tveka inför men det är inte lätt att få vikarier till Färnebo och då är det ju kollegorna som får dra hela lasset! Känns inte kul!

Jag blundar en liten stund och hoppas att nästäppan släpper och halsarna har blivit bättre när jag öppnar ögonen igen  ;-)

Ha en härlig solig onsdag!

Inga kommentarer: