torsdag 2 oktober 2014

Världens längsta torsdag

Vet ni vad jag ska göra i morgon???? Va? Va? Va?
JAG SKA ÅKA TILL CYPERN!

He he he, jag är verkligen världens töntigaste men jag är så glad. Jag längtar sååååå!
Jag vill åka nu!

Amanda är helt okoncentrerad i dag. Hon berättade att hon inte kunde räkna på matten, nu på läsestunden var hon helt spattig och gick mest runt och sa att hon inte kunde läsa..... Tur att dagen snart är slut.

Själv försöker jag aktivera mig hela tiden och det är inte så svårt på det här bygget ;-)
En lektion till, sen ska jag kolla att allt är klart för vikarien och sen åker jag hem!

Vädret är verkligen så där höstigt och grått idag. Passar utmärkt.

Vädret där nere är soligt och runt 28-30 grader men ganska blåsigt. Mattias har fått dagliga rapporter från en jobbarkompis som är där nere.
Jag kommer inte klaga. Jag ska njuta!

Ha det gött!

Inga kommentarer: