torsdag 30 oktober 2014

Spadag

Igår hade vi en underbar eftermiddag uppe i Högbo på spa. 
 
Har aldrig varit in där men det var så mysigt.

Tjejerna blev väl omhändertagna av personalen och mammorna kunde sitta vid poolen och slöa ;0)
Efter manikyr och pedikyr badade tjejerna och eftersom det var "barntillåtet" kunde de hoppa och fara som de ville i poolen.
Vanligtvis är det 16-årsgräns där.




Det måste nog bli en "vuxendag" där inom en snar framtid.

Idag ska jag försöka masa mig iväg till gymmet..... Damerna har sovit hos mamma och pappa så jag har förmiddagen fri. Vi får se om jag kommer iväg.
Kortet går ut på lördag och jag tänkte försöka komma dit och känna efter om det är någon idé att förnya det. Jag behöver komma igång igen men det är ju så seeeegt! Dessutom är det ju så trökigt när det är annat folk där. Vill ha gymmet för mig själv.

I kväll åker vi in till Sandviken eftersom de har Halloweenkväll där. Mamms, papps och brorsan med familj hakar på.
I möra åker vi på bio med Wilma och Ucka.....

Men nu.... ska jag försöka få på mig träningskläderna. Kanske jag kommer iväg ändå

Kram på er!

Inga kommentarer: