onsdag 15 oktober 2014

Ipad-bloggar

Har genom jobbet fått tillgång till en iPad.
Förra läsåret slet vi fullkomligt arslet av oss då vi gick en kurs som skulle rymmas inom vår ordinarie arbetstid.  Belöningen var en slant som fick utnyttjas om vi skrev en projektbeskrivning som blev godkänd. Vi gjorde det och fick igenom vårt önskemål om ipads.
Mycket nytt att testa och hitta på till undervisningen. Men jag måste ju också prova att blogga ;-)
Fördelen med att ha egna barn just nu är att de kan få testa apparna och tycka till om dem. Molly är på samma nivå som mina f-klassare så hon kommer få slita hårt.

Snart dags för Zumba och jag är redan helt slut. Kändes som att jag glömt varenda steg så jag repeterade låtarna lite snabbt...... Det var inte så smart.

Amanda och Molly är påväg på dans nu, Mattias på joggingtur. Idag känns vi som en hälsosam familj ;-)
I morgon ska vi fira Cecilia, och på fredag fira Mattias en släkting. Dåär vi nog inte fullt lika hälsosamma, hehehe.

Nu ska jag fylla på vattenflaskan och bege mig iväg.

Ha en skön onsdagskväll. Snart är det helg

Just ja, måste berätta om veckans positiva besked! Fick i måndags veta att vi bara ska jobba måndag och tisdag på höstlovsveckan. Det känns verkligen underbart!!! Det betyder att det snart blir fem ledigs dagar!

Kram på er!

Inga kommentarer: