fredag 17 oktober 2014

Fredag

I natt har jag sovit som en kratta! Somnade kanske vid 3!
Orsaken heter kaffe och jag får skylla mig själv. Vi var till Cecilia och firade hennes 40-årsdag i efterskott. 
Ett par koppar kaffe och nattsömnen är förstörd.....
Inte bra!

Istället fick jag en ny idé när jag låg där och inväntade John Blund! 
Ur hälsosynpunkt. Ska undersöka saken under dagen och se om jag kan få till det.
Hoppas hoppas!

Idag längtar jag tillbaka. Till sol, bad, att sätta sig och titta i en meny och andra tillagar och serverar mig maten.

Jag vill spela kort vid poolen.......

......eller ligga i sanden och läsa.

Kan vara kommande lov som börjat spöka. Energin tar slut när man vet att ledighet kommer. Fast å andra sidan har ju jag varit ledig och borde vara full av energi.

Helgen blir som sagt kalasande åt olika håll. Mollys kompis Meja kommer hit idag, hon ska leka med Elsa i morgon, jag MÅSTE putsa fönster, skulle även behöva städa övriga huset meeeeeen...... Vi får se om orken och viljan finns!

Nu kom jag ju på en annan sak som jag helt har förträngt!!!!!!!
Det ringde en tjej i går som hittat Jansson!!!!!!!!!!
Hon jobbar i Frihamnen och hade träffat på honom. Keliga och social. Fin i hullet ;0)
Hon hade googlat på bortsprungna katter i Frihamnen och hamnat på min delade sida. Internet är fantastiskt!!
Hon ska försöka fånga in honom åt oss och hör av sig om hon lyckas.
Får vi tillbaka honom tror jag nästan att jag måste kalla det ett mirakel!
Jag hoppas på en tur till Stockholm i helgen!

Nu ska här borstas tänder.

Ha en fin fredag!




2 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Men herregud, är det sant?! Underbart om ni får eran Jansson tillbaka.

Kram kram

Lisa sa...

Det var sant ett tag....... Snyft!